Vanligt förekommande frågor

Är frakten verkligen alltid inräknad i produktpriset?

Svar: Ja alltid! Vi räknar alltid in priset i produktpriset. Det är också därför man på vissa produkter kan se att priset sjunker vid beställning av flera produkter av samma slag.

Kan man verkligen helt säkert lämna tillbaka produkten bara för att man ångrat sig utan att förklara varför?

Svar: Ja, vi tillämpar Nöjd kund-garanti och fri returfrakt inom Sverige i 30 dagar efter det att varan emottagits. Kontakta oss via e-post eller på telefon 070 288 17 92 så skickar vi en betald returfraktsedel för de varor ni önskar returnera.

Vem betalar för eventuell returfrakt?

Svar: Vildmarslagret betalar alltid för returfrakten oavsett anledning. Det är bara att skicka ett e-mail till vildmarkslagret@gmail.com och begära en returfraktsedel så mailar vi tillbaka en sådan för utskrift.

Kan man ringa och beställa varor hos Vildmarkslagret?

Svar: ja man kan ringa 070 288 17 92 och ställa frågor om vad som helst samt även göra beställningar direkt över telefon.

Kan man betala med SWISH?

Ja absolut: på swishnummer 123 132 51 58.